بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی
اصل

منوی اصلی

به وبلاگ من خوش آمدید

آرشیو مطالب
ارديبهشت 1403 اسفند 1402 بهمن 1402 دی 1402 آبان 1402 مهر 1402 مرداد 1402 تير 1402 ارديبهشت 1402 فروردين 1402 اسفند 1401 دی 1400
نویسندگان
لینک های روزانه
دیگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی
ن : asll12 ت : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 ز : 8:32 | +


آیا می دانستید قبرس شمالی یکی از مقاصد جذاب سفر و مهاجرت برای ایرانیان است؟ آیا می دانید در سال های اخیر بسیاری از دانشجویان ایرانی برای تحصیل به قبرس شمالی مهاجرت کرده اند؟ قبرس شمالی سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. قبرس شمالی دارای دانشگاه های مجهزی است که می تواند مقصد جذابی برای متقاضیان قبرس شمالی باشد. یکی از بزرگترین مزیت های زندگی در قبرس شمالی مقرون به صرفه بودن آن است.

جمهوری ترک قبرس شمالی دارای تعدادی شهر موفق و مدرن است که مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است. موسسه مهاجرتی GO2TR در ادامه این مقاله قصد دارد بهترین شهرهای قبرس شمالی را برای زندگی، تحصیل، کار و سرمایه گذاری معرفی کند. برای اطلاع از آخرین شرایط و مراحل مهاجرت به قبرس شمالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قبرس شمالی در یک نگاه

قبرس شمالی که به عنوان مروارید مدیترانه شناخته می شود، در حال تبدیل شدن به یک مقصد مکرر برای کسانی است که می خواهند مهاجرت کنند. قبرس شرقی ترین جزیره در دریای مدیترانه و سومین جزیره بزرگ پس از سیسیل و ساردینیا است. این کشور با سواحل بی شمار، غذاهای عجیب و غریب، معماری باشکوه و تاریخ غنی باعث شده است که بسیاری آن را بهشت ​​روی زمین بنامند!

هزینه زندگی و تحصیل در شهرهای قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه است و همچنین امکان تحصیل رایگان در قبرس شمالی برای فرزندان شما در این کشور وجود دارد. علاوه بر این، فرزندان شما می توانند در مدارس قبرس شمالی، که عمدتا بین المللی هستند، تحصیل کنند. پس از 5 سال زندگی در این کشور، می توانید اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنید، گذرنامه دریافت کنید و به راحتی به بسیاری از کشورهای اروپایی سفر کنید.

مردم قبرس شمالی بسیار دوستانه، اجتماعی و به خاطر مهمان نوازی گرم خود شناخته می شوند. مناظر طبیعی بکر و زیبا، هوای پاک، خیابان های متروک، کیلومترها خط ساحلی و ماسه های طلایی آفتابی این کشور را به یکی از توریست پذیرترین کشورها تبدیل کرده است.

جمهوری ترک قبرس شمالی دارای خط ساحلی است که توسط کوه های کارینیا احاطه شده است که به نام کوه های پنج انگشت نیز شناخته می شود. این خط الراس طولانی و باریک است و حدود 100 کیلومتر در امتداد ساحل شمالی جزیره امتداد دارد و دامنه شمالی آن مملو از شهرهای زیبا است و منظره ای از ساحل زیبای دریای مدیترانه را به نمایش می گذارد. میزان بارندگی در این کوه ها بسیار زیاد است و این کوه ها در زمستان و بهار بسیار سرسبز هستند. علاوه بر این، ویرانه های سه قلعه باشکوه صلیبی در قله های این خط الراس قرار دارد.

در زیر بهترین شهرها برای زندگی در قبرس شمالی را به شما معرفی می کنیم. با ما بمان.

شهر گیرنه در قسمت شمالی قبرس واقع شده است

کارینیا یا در زبان ترکی «گیرنه» یک مرکز مهم فرهنگی و اقتصادی در شمال قبرس است. این شهر پر جنب و جوش و پر از دانشجو و گردشگر است و برای کسانی که به دنبال آرامش و آرامش هستند می تواند کمی پر سر و صدا باشد. کارینیا یک شهر جذاب است که در ساحل شمالی کشور واقع شده است. در دو طرف شهر هتل های مجلل، مکان های پیک نیک سرسبز و سواحل زیادی وجود دارد.

یکی از جاذبه های گیرنه قلعه باستانی و بندر کوچک نعل اسبی آن است که توسط بیزانس ها ساخته شده است. توسط لوزین ها و ونیزی ها مرمت شد و امروز هم شکوه و عظمت تاریخی خود را حفظ کرده است. این مکان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. euromy



یکی دیگر از جاذبه های کارینتیا، کلیسای باستانی St. Andreja که هر یکشنبه پذیرای مهمانان است. شهر کارینیا به اکثر مقاصد اصلی قبرس شمالی متصل است و به فرودگاه های بین المللی نزدیک است. همچنین یک بندر در شرق کارنتیا وجود دارد که از آنجا می توانید با کشتی به ترکیه بروید.

کلیه امکانات لازم شامل: فروشگاه، خدمات دولتی، دفاتر رسمی، بانک، خدمات مخابراتی، رستوران، کافه، مکان های تفریحی و ... می باشد که همگی در شهر کارینیا موجود می باشد. شهر کارینیا شلوغ است. بنابراین، اگر به دنبال یک زندگی آرام هستید، بهتر است در روستاهای کوچک واقع در پس سرزمین کارینیا اقامت کنید.

شهر کارینیا همچنین دارای 3 دانشگاه مهم است:

دانشگاه گیرنه

دانشگاه آمریکایی گیرن

دانشگاه علوم قبرس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اصل مي باشد.